Survey list

بهترین جراح پروستات در ایران + لیست 5 تایی

بزرگی پرستات
  • پروستات چیست و کجاست  ؟

    یکی از اندام های جنسی در مرد ها پروستات است که به شکل گردو زیر مثانه قرار گرفته است .
    پروستات از یک طرف مثانه را به مجرای خروجی ادرار و طرف دیگر لوله های تولید کننده اسپرم را به مجرای خروجی ادرار وصل می کند .
    لازم به ذکر است پروستات در زنان بدن زنان وجود ندارد .

    بهترین جراح پروستات

    وظیفه و کار پروستات در بدن چیست ؟

    پروستات چند وظیفه متفاوت دارد :

    1 تولید مایع قلیایی که در زمان انزال به اسپرم تولید شده در بیضه ها اضافه شده و حاوی کلسیم ، روی ، ویتامین ث و… می باشد .

    2 در زمان انزال پروستات منقبض شده و به پرتاب منی کمک می کند.

    3 در زمان ادرار دریچه ی بالای پروستات باز شده و ادرار به راحتی از مثانه خارج می شود . اما در سایر موارد این دریچه بسته بوده و فرد به از نشت ادرار و بی اختیاری ادرار جلوگیری میکند .

    علت ها و دلیل بزرگی پروستات و راه های درمان آن :

    پروستات در مردان ، دچار بیماری های متفاوتی میشود که همگی آنها باعث بزرگی و تورم پروستات میگردند.

    انواع بیماری های پروستات :

    1 التهاب و عفونت پروستات که از نوع بزرگی خوش خیم پروستات است و به علت عفونت های جنسی ایجاد می شود. این بیماری با داروی التهاب پروستات قابل درمان است.

    2 کهولت سن که عامل بزرگی خوش خیم پروستات است و سرعت رشد پروستات با دارو کاهش پیدا می کند .

    3 توده های خوش خیم پروستات که در سنین بالا داخل بافت پروستات ایجاد میشوند. در مواردی که پروستات بزرگ شده باشد عمل یا جراحی پروستات به روش تراشیدن از داخل مجرا انجام میشود .

    4 سرطان یا توده های بدخیم پروستات که میتواند در بافت داخلی یا جداره ی بیرونی پروستات ایجاد شود . توده های پروستات در اثر عوامل ژنتیکی ایجاد می شود. این سرطان بدخیم بوده و معمولا به روش جراحی باز یا بسته ی پروستات کل توده پروستات از بدن خارج میشود .


    بیشتر بدانید : بهترین جراح وازکتومی در تهران و ایران 


    علائم بزرگی پروستات :

    بزرگی پروستات بیماری خاموشی بوده و معمولا در مراحل شدید شدن بیماری فرد دچار علائم زیر می شود :

    1 تکرر ادرار یا ادرار کردن مکرر شبانه  

    2 احتباس ادرار یا گرفتگی مجرای ادرار

    3 مشکل در تخلیه ادرار یا زور زدن در زمان ادرار

    4 دو شاخه شدن ادرار

    5 خروج ادرار با فشار بالا

    6 عدم تخلیه کامل مثانه

    7 درد لگن و کشاله ران در سرطان بدخیم پروستات  

    8 و…

    اگر پروستات درمان نشود ؟

    بزرگی پروستات و درمان نکردن پروستات می تواند عوارض خطرناکی داشته باشد. بزرگی پروستات مانع خروج کامل و صحیح ادرار از مثانه شده و درمان نکردن پروستات عامل بیماری هایی چون احتباس ادراری ضخیم شده ماهیچه ی مثانه ، سنگ کلیه و … میگردد .

    پروستات نرمال

    تشخیص بزرگی پروستات :

    بزرگی پروستات به کمک سونوگرافی و آزمایش خون قابل تشخیص است . اما باید توجه داشت اندازه طبیعی و نرمال پروستات در سنین مختلف متفاوت است .

    پیشگیری از بزرگی پروستات:

    سوال اکثر افراد این است که برای درمان پروستات چی بخوریم و راه های پیشگیری از آن چیست ؟
    در جواب این سوال باید گفت که بزرگی پروستات در اثر کهولت سن مثل سفیدی مو غیر قابل اجتناب بوده و نمیتوان بزرگی پروستات را به کمک خوردن گوجه و… درمان کرد یا از ابتلا به آن پیشگیری کرد .

    آیا سکس و رابطه جنسی دشمن پروستات است ؟

    خیر ، رابطه جنسی زیاد عامل بزرگی و سرطان نیست بلکه میتواند احتمال ابتلا به عفونت پروستات و بزرگی خوش خیم پرستات را بالا ببرد .

    درمان و جراحی پروستات توسط چه تخصص پزشکی انجام میشود :

    برای درمان و تشخیص بیماری های پروستات و جراحی پروستات باید به متخصص و جراح کلیه ومجاری ادراری و تناسلی یا ارولوژیست مراجعه نمایید .  

    در این مطلب به معرفی 5  تا از بهترین جراح پروستات می پردازیم که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها مختلفی هستند و در زمینه های متفاوتی فعالیت دارند.

    لیست بهترین جراح پروستات در تهران و ایران


    دکتر سید امین میرصادقی

    از جراحان برتر و نخبه ی ارولوژی که دارای شهرت جهانی بوده و تنها متخصص ارولوژی در ایران است  که مدال المپیاد زیست شناسی را در کارنامه ی خود دارند.
     ایشان نفر برتر پزشکی عمومی دانشگاه تهران بودند که با رتبه ی برتر وارد رشته ی جراحی ارولوژیِ در قطب ارولوژی ایران (دانشگاه شهید بهشتی تهران و بیمارستان لبافی نژاد) شدند .همچنین از نفرات برتر بورد جراحی ارولوژی در ایران و عضو انجمن ارولوژی آسیا و اروپا وعضو برتر انجمن نخبگان ایران میباشند .
    دکتر میرصادقی جزو پنج پزشک ایرانی بودند که به دلیل نخبگی موفق به گذراندن طرح پزشکی خود در بیمارستان بقیه الله تهران شده اند .
    انجام بیشترین جراحی های فوق تخصصی تعبیه پروتز آلت به جهت درمان مشکلات عدم نعوظ در ایران باعث شده که ایشان جزو برترین پزشکان ارولوژیست در خاورمیانه قرار گیرد و از این رو دکتر کریستوف لورنز مالک و موسس کمپانی مشهور تجهیزات پزشکی ZSI سوییس به جهت دیدار با ایشان در بهمن 99 به ایران آمده و در یکی از جراحی های پروتز آلت توسط دکتر میرصادقی در بیمارستان کسری تهران دستیار ایشان بوده اند.
    بر اساس نظر سنجی های انجام شده ٬ ایشان برترین پزشک جراح ارولوژی و بهترین جراح پروستات و کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در ایران شناخته می شوند.

    آدرس مطب  : تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان بخارست  (احمد قصیر) ، کوچه دهم ، پلاک 11 ، طبقه اول ، واحد 3

    تلفن تماس : 021-28421441

    وب سایت : www.drmirsadeghi.com

    دکتر عباس بصیری

    دکترعباس بصیری جراح  و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی ٬ فلوشیپ جراحی درون و بین کلیه و ناباروری ، ایشان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فارغ التحصیل شدند.و از بزرگان و پزشکان به نام و قدیمی ارولوژی در ایران هستند . از اساتید ارولوژی دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد. که تحقیقات و مقاله های زیادی در حوزه ارولوژی نوشته اند .

    ادرس مطب: استان تهران، شهر تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بیمارستان مهرگان، کوچه ی مهرگان، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه ی سوم، واحد ۱۴

    تلفن تماس : ۸۸۶۶۵۲۱۶ (۰۲۱)

    دکتر ناصر سیم فروش

    متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری فوق تخصص سنگ کلیه ناباروری ناتوانی جنسی و بیماری های پروستات می باشد. فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از آمریکا می باشند. ایشان جز بهترین جراح پروستات شناخته شده اند. بعد از گذراندن دوره ی تخصص جراحی به ایران برگشته و در شهر یزد شروع به فعالیت کردنداند. پس از انقلاب به تهران آمده و در تهران به فعالیت خود ادامه دادند .

    آدرس مطب: تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان ۲، ساختمان امیر، پلاک ۵

    تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۵۶۰۴۱۰

    دکتر اکبر نور علیزاده

    دکتر اکبر نورعلیزاده متخصص جراحی کلیه و مجاری ادرار،فلوشیپ اندویورولوژی و لاپاراسکوپی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشند. ایشان در سال ۱۳۵۱ در شهرستان میانه متولد شده. سال ۱۳۶۹ با کسب رتبه ۳۰ در کنکور سراسری در رشته پزشکی عمومی قبول شده اند. در سال ۱۳۷۶ فارغ التحصیل و در سال ۱۳۷۷. در رشته جراحی کلیه و مجاری ادرار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شدند.
    سال ۱۳۸۲ با رتبه اول در گواهینامه تخصصی (پره بورد) و رتبه سوم در امتحان دانشنامه تخصصی (بورد) فارغ التحصیل شدند. در سال ۱۳۸۳ در دوره فلوشیپ رشته اندویورولوژی  در بیمارستان شهید لبافی نژاد پذیرفته شده. در سال ۱۳۸۴ پس از اتمام دوره به عنوان عضو هیئت علمی در این مرکز مشغول به خدمت می باشند.

    آدرس مطب: پاسداران نبش بوستان سوم (چکشی) مجتمع سیمرغ طبقه 2 واحد 6

    شماره تماس: ۲۲۷۶۵۵۰۱

    دکتر حسن فرهمند

    متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری فوق تخصص سنگ کلیه ناباروری ناتوانی جنسی و بیماری های پروستات می باشد. فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از آمریکا می باشد که در بیمارستان فوق تخصصی کسری تهران فالعیت میکرد و از بهترین و قدیمی ترین و مشهور ترین جراحان کلیه در ایران است .

    آدرس مطب : استان تهران، شهر تهران، خیابان ستارخان، چهارراه خسرو، ساختمان الماس غرب، ورودی B، طبقه اول

    تلفن تماس : 44275485 (021)

    آخرین به روز رسانی : یک شنبه 1401/10/18

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    3 دیدگاه در “بهترین جراح پروستات در ایران + لیست 5 تایی

    1. اکبر گفت:

      دکتر میرصادقی بهترین دکتر ارولوژیست درایران هستند
      واقعا پنجا طلای ارولوژی ایران برازندشونه

      1. ناشناس گفت:

        بله کاملا درسته منم تعریف ایشون رو خیلی شنیدم واقعا کارشون عالیه

    2. ناشناس گفت:

      ممنونم خداقوت و خسته نباشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *