وبلاگ آندرومید

اطلاعات کامل در مورد جراحی پروتز آلت

  • زمان مطالعه : 12 minutes

    آشنایی با جراحی پروتز آلت در مردان

    مردانی که از اختلال نعوظ رنج می‌برند و با وجود امتحان کردن راه‌ های درمان مختلف بهبود پیدا نکردند، می‌توانند جراحی پروتز آلت انجام دهند. پروتز آلت انواع مختلفی دارد که جراح متناسب با شرایط بیمار مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب می‌کند. به این شکل بیمار می تواند کیفیت رابطه‌ی جنسی خود را ارتقا بدهد و علاوه بر رضایت جنسی بیشتر طرفین، اعتماد به نفس بیشتری نیز کسب نماید.

    تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در مورد کاشت پروتز آلت در اختیار شما قرار دهیم.

    جراحی پروتز آۀت درمان قطع عدم نعوظ
    جراحی پروتز آلت درمان قطعی عدم نعوظ

    پروتز آلت چیست؟

    ایمپلنت یا پروتز آلت به ابزاری می گویند که برای درمان عدم نعوظ فرد از طریق عمل جراحی داخل آلت متقاضی قرار می دهند.

    انواع پروتز آلت کدام است؟

    پروتزهایی که برای جراحی آلت به کار می روند دو نوع پروتز منعطف و پروتز بادی هستند.

    پروتز منعطف آلت تناسلی

    پروتزهای منعطف با نام پروتز نیم سخت هم شناخته می‌شوند و از یک جفت میله‌ی منعطف تشکیل می‌شوند. این میله‌ها داخل بافت آلت یا کورپورا کاورنوس قرار می‌گیرد. پس بیمار می‌تواند موقعیت آلت و میله‌های پروتز را با دست تنظیم کند. البته این دستکاری تاثیری در بلند شدن یا افزایش قطر آلت ندارد و فقط برای تنظیم موقعیت استفاده می‌شود.

    طرز کار با پروتز منعطف آسان است و تنها لازم است پروتز را کمی رو به بالا خم کنید تا آلت سفت و راست شود (حالت نعوظ). پس از پایان رابطه‌ی جنسی با فشار کمی می توان آلت را به وضعیت عادی برگردانده و رو به پایین خم کرد.

    مزیت استفاده از این پروتزها این است پیچیگی ندارد و به راحتی قابل استفاده است. اگرچه ممکن است راست بودن برای برخی از افراد آزاردهنده باشد. همچنین این پروتزها از لحاظ قیمت ارزان‌تر هستند و موجب تحمیل هزینه‌ی بالایی به بیمار نمی‌شوند.

    پروتز بادی آلت تناسلی

    پروتز آلت بادی از دو سیلندر متشکل است که می‌توان بعد از جراحی و پس از اینکه داخل آلت قرار گرفت آن را با مایع تحت فشار منبسط کرد. به این منظور لوله‌هایی در نظرمی گیرند که سیلندرها را به مخزن مایع و پمپ متصل کند. در نتیجه با فشار دادن روی پمپ پروتز باد می‌شود.

    پروتز بادی آلت با پروتز منعطف یک تفاوت اصلی دارد. آن هم این است که قطر و طول آلت جنسی را افزایش می‌دهد. درحالی‌که پروتز منعطف فاقد این ویژگی است.

     پروتز بادی شامل دو نوع پروتز دو تکه و چند تکه می باشد.

    • پروتز بادی دو تکه

    این نوع به مرور زمان باعث تحلیل رفتن بافت آلت می‌شود و شکل غیر طبیعی دارد چراکه سر آلت را به حالت چهارگوش درمی‌آورد.

    • پروتز بادی چند تکه

     پروتز بادی چند تکه برای بزرگ کردن آلت جنسی به مقدار مایع بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل آلت را سفت‌ تر می‌کند. آلت مردی که این نوع پروتز در آن تعبیه شده در حالت عادی و فاقد نعوظ، شل و نرم است و بیمار را اذیت نمی‌کند. همچنین به دلیل فشار کمی که به بافت آلت وارد می‌کند، احتمال تحلیل رفتن بافت آلت در آن کم است. 

    کدام پروتز آلت مناسب‌تر است؟

    انتخاب پروتز آلت به عهده‌ی پزشک جراح است. اما نظر بیمار هم در این انتخاب تاثیرگذار است. پزشک برای انتخاب بهترین پروتز برای متقاضی جراحی مواردی همچون سن فرد، بیماری‌ها و نیز روش‌های درمان قبلی که فرد اقدام نموده را در نظر می‌گیرد.

    کاندیداهای مناسب برای جراحی پروتز آلت چه کسانی هستند؟

    یکی از سوالات متداولی که در مورد پروتز آلت پرسیده می‌شود این است که این جراحی برای چه افرادی قابل انجام است. در واقع کسانی که درگیر اختلالات نعوظ دائمی و عدم نعوظ باشند، یا دچار بدشکلی آلت هستند می‌توانند از پروتز آلت استفاده کنند. همچنین کسانی که نمی‌توانند با استفاده از دارو مشکل نعوظ خود را درمان کنند یا با دارو درگیر عوارض جانبی می‌شوند و به نوعی ممنوعیت مصرف دارند، می‌توانند روش جراحی پروتز آلت را جایگزین استفاده از دارو نمایند.

    گروه دیگری از افراد ککاندید مناسب جراحی پروتز آلت هستند، افرادی می باشند که به دلیل بیماری قلبی نمی‌توانند از درمان‌های دارویی نعوظ و اختلالات جنسی بهره ببرند. همینطور کسانی که فقط با تزریق دارو به آلت می‌توانند به نعوظ برسند هم کاندیدای مناسبی برای جراحی پروتز آلت هستند.

    تاثیرگذاری پروتز آلت بر نعوظ چقدر است؟

    میزان رضایت بیمارانی که از پروتز آلت استفاده می‌کنند زیاد است و معمولا بیش از 80 درصد این افراد می‌توانند هنگام رابطه نعوظ را تجربه کنند. زیرا پروتز می‌تواند استحکام مناسب را در آلت برای برقراری رابطه جنسی ایجاد بکند البته پروتزها فقط بر مکانیسم نعوظ اثر گذارند و هیچ تغییری در توانایی ارگاسم یا زمان انزال فرد ایجاد نمی‌کنند. حتی تغییری در پوست آلت جنسی نیز ایجاد نمی‌شود.

    البته این نکته را هم باید در نظر داشت فردی که جراحی پروتز آلت انجام می دهد دیگر نمی‌تواند نعوظ طبیعی داشته باشد. پس اگر بنا به دلایلی بخواهد پروتز را خارج کند، هرگز نعوظ طبیعی و عادی را تجربه نمی‌کند.


    بیشتر بخوانید: بهترین جراح پروتز آلت در تهران و ایران + لیست 5 تایی


    آمادگی قبل از جراحی پروتز آلت

    بیمارانی که برای تعبیه پروتز آلت به جراح مراجعه می نمایند، لازم است سابقه‌ی پزشکیشان را در اختیار پزشک قرار دهند و نیز تحت معاینه قرار گیرند. بعد از بررسی شرایط جسمی بیمار، پزشک در مورد انتظارات بیمار و هدف او از انجام جراحی پرس و جو می کند و شرایط جراحی را به طور کامل برای بیمار توضیح خواهد داد.

    جراح همچنین باید به فرد متقاضی تذکر دهد که جراحی پروتز آلت نعوظ را برای مردان آسان می‌کند، اما سبب افزایش میل جنسی نمی شود و همینطور نباید انتظار داشت که بعد از جراحی آلت تناسلی بزرگتر شود.

    در زمان جراحی در بیمارستان یا کلینیک هم لازم است بیمار تحت بیهوشی قرار بگیرد. البته مطابق نظر پزشک می‌توان با استفاده از بی حسی موضعی یا بیحسی نخاع نیز جراحی انجام شود. برای جلوگیری از عفونت تزریق درون وریدی آنتی‌بیوتیک انجام می شود که بعضی از پزشکان از آن استفاده می‌کنند.

    شیوه انجام جراحی پروتز آلت چگونه است؟

    برای انجام جراحی و تعبیه پروتز آلت مدت زمانی در حدود حداکثر یک ساعت لازم است. در اولین قدم برای شروع جراحی سوند ادراری از راه آلت وارد مثانه‌ی بیمار می شود تا حین جراحی ادرار در آن جمع شود. سپس جراح برشی را در یکی از قسمت‌های زیر ایجاد می‌ کند:

    • زیر سر آلت
    • پایین شکم
    • پایه آلت

    این برش به هاین علت ایجاد می‌شود که پزشک بتواند بافت اسفنجی درون آلت که هنگام نعوظ پر خون می‌شود را بکشد. سپس مناسب‌ترین سایز پروتز انتخاب می شود و آن را داخل آلت قرار می‌دهند. در نهایت بعد از قرار دادن پروتزها، محل برش حین جراحی را بخیه می زنند. 

    جراحی تعبیه پروتز آلت مردان
    پروتز آلت تعبیه شده

    مراقبت‌های بعد از جراحی پروتز آلت چیست؟

    بعد از جراحی لازم است اقدامات مراقبتی ویژه‌ای انجام شود تا عمل پروتز آلت نتیجه و اثربخشی بهتری داشته و درد و ناراحتی بیماران کاهش یابد.

    مصرف دارو بعد از جراحی پروتز آلت

    یکی از عارضه‌ هایی که بیماران پس از هر نوع جراحی تجربه می‌کنند درد و التهاب می باشد. پزشک ممکن است برای کنترل درد و التهاب داروی مسکن تجویز کند. همچنین برای پیشگیری از عفونت لازم است بیمار تا یک هفته بعد از جراحی از آنتی‌بیوتیک استفاده کند.

    بیمار تا سه روز بعد از جراحی نباید به پشت دراز بکشد و روی کیسه‌ی بیضه خود بنشیند. زیرا این وضعیت باعث می‌شود پمپ بالا آمده و نتیجه‌ی دلخواه از عمل حاصل نشود.

    موارد دیگری که بیمار باید رعایت کند شامل موارد زیر است.

    • بیماری که این جراحی را انجام می دهد باید تا یک هفته آینده پس از جراحی آلت را به سمت ناف نگه دارد که به سمت پایین خم نشود.
    • فرد برای شروع فعالیت جنسی بعد از تعبیه پروتز آلت باید حداقل 4 الی 6 هفته بعد از عمل صبر کند.
    • فعالیت‌های بدنی یا حمل اجسام سنگین و ورزش بلافاصله بعد از عمل ممنوع است. انجام این موارد باید به مدت 4 الی 6 هفته بعد از جراحی فاصله بیفتد.

    باد کردن پروتز بعد از جراحی

    بعد از جراحی بیمار باید پروتز را باد کند. برخی از بیمارانی که هموستاز مناسبی دارند و خونریزی آن‌ها قطع شده باشد می‌توانند پروتز آلت را باد و سپس باد آن را تخلیه کنند. معمولا این کار 4 تا 8 هفته بعد از جراحی انجام می‌شود.

    بعد از اینکه بیمار بتواند پروتز آلت را به راحتی باد و آن را تخلیه کند، جراح به او توصیه می‌کند روزانه یک یا دو مرتبه این کار را انجام دهد. با این کار در نواحی اطراف سیلندر کشش ایجاد می شود. این تمرین برای این است که فرد در بدنه‌ی آلت خود هیچ احساس ناراحتی نداشته باشد.

    عوارض جراحی پروتز آلت شامل چه مواردی است؟

    طبیعتا انجام هر گونه عمل جراحی عوارض طبیعی با خود به همراه دارد. در صورتی‌ که مراقبت‌های لازم نیز توسط بیمار انجام نشوند، ممکن است عوارض خطرناکی ایجاد شوند که می تواند نتیجه‌ی جراحی را تحت تاثیر قرار دهد.

    بیشتر افراد کادید، درد و ناراحتی خفیف یا تورم مختصر در ناحیه‌ی جراحی را تجربه می‌کنند. اما عوارض خطرناک جراحی مثل خونریزی شدید و غیر قابل کنترل از آلت تناسلی می باشد. در صورتی که بیمار مراقبت‌های بهداشتی لازم را انجام ندهد یا در مصرف داروهای آنتی‌بیوتیک کوتاهی کند، ممکن است محل جراحی دچار عفونت شود که مشکلاتی را برای بیمار به همراه دارد.

    عوارض دیگری که بعد از جراحی پروتز آلت  ممکن است مشاهده شود ایجاد بافت همبند در محل جراحی و زخم و نیز تحلیل بافت‌های اطراف محل جراحی است.

    هزینه جراحی پروتز آلت چقدر است؟

    یکی از مهم ترین مورادی که می تواند بر تصمیم بیمار و استفاده از پروتز آلت تاثیرگذار باشد، هزینه‌ های جراحی است. هزینه‌ی این جراحی ثابت نیست و عوامل مختلفی می توانند قیمت آن را تغییر دهند.

    به طور مثال میزان تخصص و تجربه‌ی جراح از عوامل با اهمیتی است که قیمت جراحی را تعیین می نماید. علاوه بر این کلینیک یا بیمارستانی که جراحی در آن صورت می گیرد با توجه به خدماتی که در اختیار بیمار قرار می‌دهد، هزینه ای دریافت می‌کند.

    به این ترتیب اگر تجهیزات اتاق عمل به روز و پیشرفته باشد و هرچه کیفیت خدمات ارائه شده به بیمار بهتر باشد، هزینه‌ی انجام آن بیشتر خواهد بود. به جز مواردی که ذکر کردیم قیمت پروتز آلت نیز در افزایش یا کاهش هزینه‌ های جراحی تاثیرگذار است.

    هزینه های جراحی پروتز آلت
    مزایا و معایب جراحی پروتز آلت چیست؟  

    جراحی پروتز آلت به عنوان یک شیوه‌ی قطعی و صد درصدی درمان اختلال در نعوظ شناخته می‌شود. فردی که کاشت پروتز را انجام می دهد می‌تواند تا هر زمان که بخواهد نعوظ خود را حفظ کند. همچنین نعوظی که با پروتز ایجاد می‌شود بعد از انزال از بین نمی‌رود. از این جهت این روش درمان مشکل نعوظ برای افرادی که مبتلا به زود انزالی نیز هستند مناسب است.

    استفاده از پروتز آلت فقط شامل رضایت فردی شخص کاندید جراحی نمی شود بلکه میزان رضایت شریک جنسی فرد نیز از کیفیت رابطه‌ی جنسی بالاتر می‌رود. به این ترتیب لذت جنسی طرفین و نیز اعتماد به نفس شخص افزایش می یابد.

    با توجه به این موضوع که این جراحی همچنان به اشتباه جراحی زیبایی تلقی می شود و بیمه‌های درمانی از بیماران متقاضی این جراحی حمایت نمی‌کنند و هزینه‌ی انجام آن زیاد است، همه‌ی افراد توانایی پرداخت هزینه‌ های این نوع جراحی را ندارند.

    نکته‌ی مهم دیگر در ارتباط با پروتز آلت این است که این روش مانند سایر روش‌های جراحی پروتز، برگشت ناپذیر است. یعنی فرد متقاضی این روش درمانی برای اختلالات نعوظ باید آگاهی کامل در مورد همه جنبه های آن و به عنوان آخرین راه درمان از آن استفاده کند.  

    جمع‌بندی

    یکی از روش های روز دنیا و موثر در درمان اختلالات نعوظ استفاده از جراحی پروتز آلت می باشد. این شیوه اثربخشی بسیار بالایی دارد و افرادی که از آن استفاده می‌کنند نیز رضایت بالایی از عملکرد پروتزها دارند.

    امیدواریم اطلاعات موجود در این مطلب برای شما مفید باشد و بتوانید بر اساس آن تصمیم درستی جهت انجام جراحی پروتز بگیرید.

    آخرین به روز رسانی : یک شنبه 1401/11/30

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جراحی تعبیه پروتز آلت

  • جراحی پروتز آلت | آندرومید

    یکی از عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان ، پروتز آلت می باشد.پروتز آلت (ایمپلنت آلت) وسیله ای مدادی شکل است که به جهت درمان مشکل عدم نعوظ در سیلندرهای آلت فرد تعبیه می‌شود. این جراحی برای افرادی انجام می‌شود که از نظر فیزیکی (نه ذهنی) بافت آلت آنها تحت تاثیر قرار گرفته و در اثر بیماری‌هایی چون نشت وریدی یا دیابت یا کهولت سن و ….. دچار عدم نعوظ یا اختلال در نعوظ شده‌اند.

     

    اختلال و عدم نعوظ چیست ؟

    نعوظ زمانی اتفاق می افتد که حجم زیادی از خون به داخل سیلندر های آلت پمپاژ شده و حبس می شود.  این سیلندر ها مانند بادکنکی بزرگ و سفت می شود و اگر فردی توانایی نگه داشتن خون داخل سیلندر ها را نداشته باشد به بیماری عدم نعوظ دچار شده است عواملی مثل چاقی یا بیماری های قند، فشار، چربی خون، مشکلات غدد، مشکلات قلبی و عروقی و… که معمولا در اثر کهولت سن ایجاد می شود، باعث کاهش خونرسانی به بافت آلت شده و عامل کاهش کیفیت نعوظ می شود. از طرفی عوامل مادرزادی دیگر مثل نشت وریدی، جراحت فیزیکی به بافت آلت، سرطان، مواد مخدر و… باعث نشت خون حبس شده داخل سیلندر های آلت شده در نتیجه فرد دچار شلی آلت می شود.

     

    راه های درمان اختلال یا عدم نعوظ چیست؟

    پزشک بر اساس شدت بیماری، یکی از راه های زیر را برای بهبود یا درمان نعوظ فرد انتخاب می کند.

    جراحی تعبیه پروتز آلت :

    تنها روش قطعی برای درمان 100 % مشکلات نعوظ در مردان جراحی تعبیه پروتز آلت تناسلی می باشد. اما باید توجه داشت این روش مناسب تمامی بیماران با مشکل نعوظ نبوده و پس از انجام آزمایشات مختلف توسط پزشک مربوطه به بیمار پیشنهاد می شود. در صورتی که پس از معاینه و بررسی آزمایشات مشخصص گردد بافت آلت فرد از نظر فیزیکی توانایی نعوظ خود را از دست داده و یا تمایل به استفاده از دارو های ایجاد کننده نعوظ به دلیل تداخل دارویی، عوارض جانبی و سختی مصرف نداشته باشد و یا با درمان های پزشکی دیگر مانند استفاده از داروها و پی شات درمانی بهبود نیافته باشد، جراحی پروتز آلت تنها گزینه ی درمانی برای این افراد می باشد.

    جراحی پروتز آلت | آندرومید

    پروتز آلت چیست؟

    وسیله‌ای مدادی شکل است که داخل سیلندر های  آلت قرار داده می‌شود تا برای فرد به صورت مصنوعی نعوظ ایجاد کند. جراحی تعبیه پروتز یک جراحی بیمارستانی و غیر سرپایی می باشد. برای قرار دادن پروتز در آلت باید عمل جراحی انجام شود.

     

    آیا پروتز آلت باعث افزایش سایز آلت می گردد ؟

    بر خلاف تصور عموم، پروتزهای آلت یا ایمپلنت‌های آلت، باید هم اندازه ی سیلندرهای اسفنجی داخل آلت فرد تعبیه شوند٬ از این رو تاثیری در افزایش سایز در فرد ندارد. اما بیماران بعد از جراحی احساس بزرگتر شدن آلت را خواهند داشت٬ به دلیل اینکه فرد معمولا قبل از جراحی تجربه‌ی نعوظ کامل را نداشته و همیشه سیلندرهای آلت او به صورت کامل بزرگ و سفت نمی‌شده و پس از جراحی این سیلندرها به صورت کامل بزرگ شده و نعوظ کاملی را تجربه می نماید٬ از این رو احساس بزرگی و تا حدودی کلفت‌تر شدن آلت را در مقابل وضعیت قبل از عمل خود دارد.

    تعبیه آلت برای چه افرادی مناسب است؟

    در بیمارانی که به دلیل مشکلات فیزیکی (نه درگیری‌های ذهنی) دچار عدم نعوظ یا اختلال نعوظ هستند و توانایی نعوظ کامل خود را از دست داده‌اند و یا افرادی که به دلایلی چون بیماری‌هایی که در زیر ذکر شده دچار نعوظ ضعیف هستند، بهترین و قطعی‌ترین روش درمان عدم نعوظ ٬ تعبیه ایمپلنت یا پروتز آلت است و این بیمارارن کاندید مناسبی برای جراحی پروتز می‌باشند:

    • کسانی که به دلیل بیماری های زمینه ای مانند مشکلات قلبی و... نمیتواند از قرص و آمپول ایجاد نعوظ استفاده کنند.
    • افرادی که تمایل ندارند هر بار برای ایجاد نعوظ قبل از رابطه به خود دارو تزریق کنند.
    • برای کسانی که استفاده از دارو و پی شات برای بهبود و ایجاد نعوظ آنها مناسب نبوده است.
    •  افرادی که مشکلات مادرزادی مانند نشت وریدی و... داشته و از ابتدای زندگی هیچ وقت نعوظ کاملی  را تجربه نکردند.
    • و دسته اخر کسانی هستند که به دلیل سن بالا یا بیماری هایی چون قند، فشار، چربی و...  بیش از 80 درصد از کیفیت نعوظ خود را از دست داده باشند.

     

    مراحل انجام جراحی :

    • مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت و میزان عملکرد بافت آلت
    • گرفتن نسخه ی خرید پروتز از پزشک مربوطه
    • مراجعه به شرکت های واردکننده ی پروتز الت و خرید پروتز آلت
    • گرفتن نوبت جراحی از جراح مربوطه
    • مراجعه به بیمارستان برای جراحی 

    انواع پروتز ها :

    پروتز آلت تک تیکه
    پروتز دو تیکه
    پروتز آلت سه تیکه

    مزایا و معایب:

    مزایا :

    بر خلاف سایر روش‌های درمان عدم نعوظ در آقایان ٬ جراحی پروتز آلت تنها روشی است که درمان قطعی و صد درصدی برای  درمان مشکلات نعوظ است و سایر روش ها یا باعث بهبود عملکرد نعوظ شده یا در زمان مصرف دارو نعوظ لحظه ای ایجاد میکنند. . در مطالعات مشخص شده که انزال، ارگاسم (اوج لذت جنسی) و رضایت مندی کلی جنسی بیمار یکسال بعد از کاشت پروتز به طور قابل توجهی بالاتر از زمان قبل از کاشت پروتز میباشد.
    از دیگر مزایای استفاده از پروتز این است که بر خلاف حالت طبیعی که فرد برای داشتن نعوظ نیاز به تمرکز و عدم حواس پرتی دارد ،  در افراد دارای پروتز هر زمان فرد بخواهد می‌توانید نعوظ داشته و رابطه ی جنسی برقرار کند . نعوظ شما تا هر زمانی که بخواهید ادامه خواهد داشت و با ارگاسم (اوج لذت جنسی) در فرد از بین نمیرود و می‌توانید بعد از انزال نیز به رابطه ادامه دهید ( بسیار مناسب برای افرادی که دچار زود انزالی می باشند).

    معایب:

    از معایب استفاده از پروتز می‌توان به هزینه های زیاد تهیه ی پروتز در ایران اشاره کرد ٬ این پروتز ها به دلیل تکنولوژی بسیار بالایی که در سیستم تولید آنها به کار می رود ٬ کاملا وارداتی بوده و به دلیل تفاوت بالای نرخ تبدیل ارز در ایران نوسان قیمت زیادی خواهند داشت .

    از دیگر معایب جراحی پروتز می‌توان به عدم برگشت پذیری آن اشاره کرد ٬ بدان معنی که همانند جراحی بینی یا پروتز سینه و پروتز زانو و ….. ٬ بیمار نمی‌تواند پس از جراحی به حالت قبل از جراحی برگشته و پرتز را از داخل بدن تخلیه کند.

     

    هزینه و قیمت پروتز آلت :

    پروتز های موجود در ایران از چندین کشور معتبر همانند آمریکا،‌ سوییس٬‌ آرژانتین٬ دانمارک و … توسط نمایندگی‌های رسمی وارد و در بازار عرضه می شوند. مدل‌ها و قیمت هر شرکت با سایر شرکت‌ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال حتی پروتزهای وارداتی دو شرکت آمریکایی با برند های مختلف نیز با یکدیگر تفاوت قیمت دارد.  از طرف دیگر هر کدام از شرکت‌های سازنده نیز دارای یک یا دو ویا هر سه مدل پروتز و هر یک از سه مدلی که در بالا توضیح داده شد٬ قیمت متفاوتی دارد و در نتیجه طیف گسترده‌ی قیمت در مورد پروتز وجود دارد. از طرف دیگر با توجه به این موضوع که این پروتزها وارداتی هستند٬ تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز قرار داشته و بسته به زمان مراجعه و اقدام بیمار برای انجام جراحی قیمت‌های پروتز متفاوت خواهند بود. از این رو برای اطلاع از قیمت دقیق پروتز باید به پزشک مربوطه و یا شرکت‌های وارد کننده مراجعه نمود.

     

    مراقبت بعد از جراحی:

    توجه داشته باشید که پیروی از دستورالعمل های مراقبتی ارائه شده توسط جراح، بسیار ضروری است. باید توجه داشت هر نوع پروتز مراقبت ها و شرایط خاص متفاوتی بعد از جراحی دارد. این دستورالعمل ها شامل مصرف آنتی بیوتیک در صورت تجویز، اقدامات مورد نیاز برای مراقبت از محل تعبیه پزوتز و میزان فعالیت جنسی خواهد بود.

    • به مدت حداقل 6 هفته پس از عمل جراحی از رابطه جنسی بپرهیزید.
    • به مدت یک ماه باید به پشت بخوابید.
    • معمولا بعد از 4 تا 6 هفته میتوانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
    • برای جلوگیری از متورم شدن ناحیه جراحی شده، سعی کنید به گونه ای بخوابید که سر شما از سایر قسمت‌های بدن پایین تر قرار بگیرد (این کار با بالا اوردن قسمت پایینی تخت امکان پذیر خواهد بود).

     

    عوارض جراحی:

    هیچ عمل جراحی بدون عارضه نیست، اما قابل توجه است که پروتز آلت مانند عمل زیبایی بینی از عمل های کم عارضه است که ریسک ایجاد عارضه در آنها همانند جراحی بینی بسیار پایین می باشد.

     

    تاثیر جراحی پروتز آلت بر قدرت باروری فرد:

    این جراحی بر روی سیلندر های داخل بافت آلت انجام می شود و هیچ گونه تداخلی با سیستم باروری مرد مثل بیضه ها و پروستات و لوله های تولید اسپرم و ... ندارد. بدان معنی که هیچ تاثیری در قدرت باروری مرد و کیفیت اسپرم او نخواهد داشت.

    برای گرفتن نوبت جراحی پروتز آلت در آندرومید:

    با شماره روبرو تماس گرفته و یا در واتساپ به شماره 02128421149 پیام دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای