Survey list

بهترین دکتر درمان عدم نعوظ در تهران و ایران + لیست 4 تایی

بهترین دکتر درمان عدم نعوظ
  • زمان مطاله : 9 minutes

    هرگاه در مردان توانایی در ایجاد نعوظ یا حفظ آن برای شروع و ادامه رابطه جنسی اختلال ایجاد گردد، بیماری یا مشکلات اختلال و عدم نعوظ باید توسط بهترین دکتر درمان عدم نعوظ بررسی گردد. ناتوانی جنسی برای اغلب مردان پیامدهای اضطرابی، کاهش اعتماد به نفس و افسردگی به همراه خواهد داشت و علاوه بر عدم لذت جنسی، کیفیت روابط بین زوجین را نیز به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.اختلالات نعوظ به دو دلیل اتفاق می افتند که باید توجه داشت درمان بیماری عدم نعوظ بسته به علت لیجاد کننده آن متفاوت است .

    علائم اختلال نعوظ

    • مشکل در رسیدن به نعوظ
    • مشکل در نگه‌داشتن نعوظ
    • کاهش میل جنسی

    علت های عدم نعوظ

    علت اول مشکل یا بیماری های فیزیکی هستند که دستگاه تناسلی فرد و عملکرد نعوظ فرد را تحت تاثیر قرار داده اند ٬‌در نتیجه فرد تمایل به برقراری رابطه داشته اما دستگاه تناسلی او از نظر فیزیکی دچار اختلال شده در نتیجه فرد دچار عدم نعوظ شده یا نعوظ کاملی را تجربه نمیکند. درمان عدم نعوظ در این بیماران ٬ توسط پزشک متخصص ارولوژیست یا دکتر کلیه و مجاری ادراری و تناسلی صورت میگیرد.
    این نوع مشکلات و اختلالات نعوظ طیف گسترده ای دارد . در موارد خفیف با دارو خوراکی ، موارد شدید تر با داروی تزریقی و موارد بسیار شدید با جراحی پروتز آلت قابل درمان است . لازم به ذکر است که درمان پی شات (pshot) در موارد خفیف موثر میباشد .

    علت دوم به دلیل مشکلات روحی یا فکری یا استرس و سایر موارد که باعث میشود فرد از نظر ذهنی به نعوظ نرسد و تمایلی به ایجاد رابطه با شریک جنسی خود نداشته باشد و در عین حال فیزیک بدن او سالم بوده و دستگاه تناسلی فرد هیچگونه ایراد یا اشکالی نداشته باشد که درمان عدم نعوظ در این بیماران توسط پزشک روانشناس صورت میگیرد. باید توجه داشت در برخی موارد پزشک متخصص ارولوژیست نیز برای این افراد دارو تجویز میکنند .

    درمان عدم نعوظ

    بیماری فیزیکی عدم نعوظ در مردان

    انواع بیماری هایی که مستقیما بر عملکرد فیزیکی بدن فرد تاثیر گذاشته و باعث ایجاد عدم نعوظ در فرد میشوند :

    تمامی مواردی که در عملکرد خون رسانی آلت تاثیر گذارند و بر اثر آنها فرد به مرور کیفیت نعوظ خود را از دست داده یا با کاهش سفتی آلت یا نعوظ ناقص رو به رو میشود :

    در اثر کهولت سن یا بیماری هایی مثل قند٬ چربی ٬ دیابت ٬ فشار خون ٬ اضافه وزن ٬ عدم تحرک مناسب ٬ تغذیه ی نا صحیح ٬ کشیدن سیگار و غیره عملکرد خون رسانی به سیلندر های اسفنجی شکل دچار اختلال شده و در نتیجه به مرور زمان کیفیت نعوظ فرد کاهش می یابد.

    در این دسته همانطور که توضیح داده شد آلت تناسلی و دستگاه تناسلی فرد سالم بوده و در اثر مشکلات روحی توانایی نعوظ خود را از دست داده است و توسط پزشک روان شناس بررسی و درمان می شوند. موارد این حالت می تواند شامل افسردگی، ترس، اضطراب، خشم، مشکلات زندگی ومهم ترین آن اختلاف و عدم تمایل به شریک جنسی میباشد . برخی از افراد بعد از ازدواج کیفیت نعوظ و تمایل به شریک جنسی خود را از دست میدهند.
    پس از بررسی ها مشخص میشود که در اثر مشکلات و فشار های روحی مثل مشکلات مالی یا اختلافات زناشویی بعد از ازدواج دچار این عارضه شده اند و نیاز به مشاوره ی روانی در این مورد دارند . مشاوران و روانپزشکان افراد را در این زمینه مشاوره داده و راه حل های ممکن را برای آنها بازگو می کنند.

    برای درمان نعوظ به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

    برای درمان عدم نعوظ، درمان سستی نعوظ و مشکلات ازین قبیل، اورولوژیست بهترین گزینه می باشد. اورولوژیست یا همان متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری و ناتوانی جنسی مردان زیرا اگر مشکل از میزان تستوسترون فرد باشد این مشکل با دارو و یا تزریق توسط اورولوژیست قابل حل می باشد.

    لیست بهترین دکتر درمان عدم نعوظ بر اساس نظرات بیماران


    دکتر سید امین میرصادقی

    تنها متخصص ارولوژی ایرانی که مدال المپیاد زیست شناسی را در کارنامه ی خود داشته و از جراحان برتر و نخبه ی در ایران که دارای شهرت جهانی می باشد و جزو پنج پزشک ایرانی هستند که موفق به دریافت سهمیه نخبگی طرح پزشکی در بیمارستان بقیه الله تهران شده اند.
    ایشان جزو نفرات برتر پزشکی عمومی دانشگاه تهران و به صورت استریت و با رتبه ی برتر وارد رشته ی جراحی ارولوژیِ دانشگاه شهید بهشتی تهران شدند همچنین از نفرات برتر بورد جراحی ارولوژی در ایران و عضو انجمن ارولوژی آسیا و اروپا و انجمن نخبگان ایران میباشند . از بهترین دکتر درمان عدم نعوظ میتوانیم دکتر میرصادقی را معرفی کرد.

    خدمات دکتر سید امین میرصادقی :

    جراحی های :

    • تورهای مثانه ، کلیه ، مجرار ادراری
    • و درمان مشکلات ، تومور ها و سرطان پروستات ( جراحی بدون برش )
    • جراحی پروتز آلت تناسلی و درمان عدم نعوظ در آقایان
    • و درمان مشکلات تکرر و بی اختیاری و اختلالات ادراری در بانوان و آقایان
    • جراحی اسفنکتر مثانه به جهت درمان بی اختیاری ادراری
    • جراحی ، درمان و پیشگیری از سنگ های کلیه و مجاری ادراری ( جراحی بدون برش )
    • درمان شب ادراری اطفال
    • جراحی درمان کجی و انحراف آلت تناسلی در اقایان
    • جراحی و درمان مشکلات و ناهنجاری ها و جابجایی مجراری ادرار ( هایپوسپادیاس )
    • درمان ناتوانی جنسی آقایان
    • جراحی وازکتومی و برگشت وازکتومی اقایان
    • درمان مشکلات ناباروری اقایان ( جراحی آزو اسپرم )

    آدرس دکتر سید امین میرصادقی : تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان بیهقی ، کوچه دهم بیهقی ، پلاک ۱۱ ، طبقه اول ، واحد ۳

    تلفن تماس دکتر سید امین میرصادقی : ۰۲۱-۲۸۴۲۱۴۴۱

    وب سایت دکتر سید امین میرصادقی : www.drmirsadeghi.com

    دکتر سید امین میرصادقی
    دکتر سید امین میرصادقی

    دکتر ناصر سیم فروش

    دکتر ناصر سیم فروش متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری فوق تخصص سنگ کلیه ناباروری ناتوانی جنسی و بیماری های پروستات می باشد.
    فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از آمریکا می باشند. بعد از گذراندن دوره ی تخصص جراحی به ایران برگشته و در شهر یزد شروع به فعالیت نموده اند.

    آدرس مطب دکتر ناصر سیم فروش : تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان ۲، ساختمان امیر، پلاک ۵

    تلفن تماس دکتر ناصر سیم فروش : ۰۲۱۲۲۵۶۰۴۱۰

    دکتر ناصر سیم فروش
    دکتر ناصر سیم فروش

    بیشتر بدانید : سرطان مثانه چیست و چه علائم و درمانی دارد ؟


    دکتر محمد رضا نوروزی

    جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و فلوشیپ سرطان های دستگاه ادراری از آمریکا می باشند .
    ایشان رئیس و مؤسس مرکز تحقیقات سرطانهای دستگاه ادراری تناسلی بیمارستان امام خمینی(ره) . مدیر آموزش یوروانکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متخصص اورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای فلوشیپ یوروانکولوژی از آمریکا می باشد.
    یکی از بهترین دکتر درمان عدم نعوظ دکتر نوروزی می باشد .
    ایشان مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مشاور رئیس سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در امور درمان. رئیس هیات مدیره بیمارستان خیریه نور افشار وابسته به سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می باشند

    دیگر سوابق اجرایی دکتر محمدرضا نوروزی:

    عضو منتخب هیأت مدیره انجمن اورولوژی ایران، عضو هئیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تهران به مدت۱۰سال، دبیر و نایب رئیس اول شورای عالی نظام پزشکی کشور و از منتخبان مجمع عمومی نظام پزشکی کشور جهت شورای عالی می باشد.
    وی همچنین از معدود جراحان ایرانی می باشند که جراحی های پروتز آلت مردان به جهت درمان عدم نعوظ را در کارنامه ی خود ثبت نموده اند.

    ادرس مطب دکتر محمد رضا نوروزی : آدرس مطب دکتر نوروزی، تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه شهید خسروی، شماره ۷۹، ساختمان پزشکان جامی

    تماس دکتر محمد رضا نوروزی : ۸۸۳۳۱۹۱۷ / ۴- ۸۸۶۳۲۳۳۳ – ۰۲۱

    دکتر محمد رضا نوروزی
    دکتر محمد رضا نوروزی

    دکتر عباس بصیری

    جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی ، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی می باشد.وی از بزرگان ارولوژی در ایران بوده و از پزشکان به نام و قدیمی ارولوژی در ایران می باشند.

    آدرس مطب دکتر عباس بصیری : استان تهران، شهر تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بیمارستان مهرگان، کوچه ی مهرگان، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه ی سوم، واحد ۱۴

    تلفن تماس دکتر عباس بصیری : ۸۸۶۶۵۲۱۶ _۰۲۱

    دکتر عباس بصیری
    دکتر عباس بصیری

    آخرین به روز رسانی : یک شنبه 1401/11/16

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    5 دیدگاه در “بهترین دکتر درمان عدم نعوظ در تهران و ایران + لیست 4 تایی

    1. محمد جواد گفت:

      مشکل نعوظ درمان میشه کامل؟ یا باید دارو مصرف کنم ؟

      1. دکتر بابایی گفت:

        بستگی به شدت بیماری دارد

    2. مریم گفت:

      شوهرم اختلال نعوظ داره ولی ب روی خودش نمیاره کمک کنید اخه چرا ی دفعه اینطور شده چه کار باید بکنم ؟

      1. دکتر بابایی گفت:

        میتونید ویزیت آنلاین اقدام کنید تا بررسی شود

    3. حسین گفت:

      ممنونم از لیست بهترین دکتر درمان عدم نعوظ و لازمه بگم که دکتر میرصادقی بهترین دکتر ارولوژی در تهران و ایرانه واقعا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *