Survey list

بهترین جراح پروتز آلت در تهران و ایران + لیست 5 تایی

بهترین جراح پروتز آلت | آندرومید
  • زمان مطاله : 9 minutes

    ساختار آلت تناسلی

    آلت تناسلی شامل دو سیلندر یا کپسول می باشد که در زمان نعوظ پر خون شده و همانند بادکنک بزرگ میشوند .
    این کپسول ها که به نام جسم غاری نامیده می شوند بافتی اسفنجی شکل  دارند.
    در پایان مقاله لیست بهترین جراح پروتز آلت بر اساس ارای بیماران تهیه شده است

    ایمپلنت های آلت تناسلی ابزاری هستند که به عنوان پروتزآلت تناسلی نیز شناخته می شوند و می تواند به صورت مصنوعی نعوظ را برای هر فردی که اسفنج های آلت او در اثر بیماری دچار مشکل شده و نمیتواند خون را به درستی داخل این کپسول ها حبس کند (به نعوظ برسد) ایجاد کند.
    پروتزها از طریق جراحی در آلت تناسلی و در داخل کپسول های آلت تعبیه می گردند.
    تعبیه پروتز آلت تناسلی جراحی و به کمک بیهوشی در بیمارستان انجام میشود .  
    این جراحی تنها روش درمان قطعی بیماری عدم نعوظ مردان است .
    پروتز آلت انواع مختلفی دارد که ادامه با انواع آن آشنا میشوید :

    انواع پروتز آلت :

    این پروتزها انواع مختلفی دارند، اما در حالت کلی از نظر عملکرد به دو دسته‌ی متفاوت تقسیم می‌گردند.

    غیر پمپی یا ساده

    هیدرولیکی یا پروتز آلت پمپی ( که شامل دو نوع متفاوت است ) :
    1) هیدرولیکی مخزن جدا
    2)هیدرولیکی مخزن مشترک

    برای تهیه این پروتز ها میتوانید به لیست بهترین شرکت های فروش پروتز آلت مراجعه کنید )


    جراحی پروتز آلت چیست ؟

    جراحی پروتز آلت درمانی مناسب برای آقایانی است که از مشکل اختلال نعوظ رنج می‌برند و از دیگر روش‌های درمانی نتیجه نگرفته‌اند. متخصص اورولوژی پروتز آلت را در یک عمل جراحی مستقیماً داخل آلت تعبیه میکنند .

    جراحی پروتز آلت یکی از روش های درمان عدم نعوظ است که در صورتی که بیمار با درمانی دارویی و پیشات درمانی درمان نشد از روش جراحی پروتز آلت استفاده می کنیم
    این جراحی بر خلاف جراحی های پروتز سینه و باسن برای بانوان که جنبه زیبایی دارد جنبه درمانی دارد و به تمامی افراد توصیه نمی شود .

    متقاضیان درمان:

    کاندیدای مناسب جراحی پروتز آلت بیماری است که:

    • با اختلال نعوظ دائم مواجه است.
    • روش های درمان داروی خوراکی برای فرد بی تاثیر بوده و تمایلی به درمان تزریقی ندارد یا در اثر مشکلات جانبی مشکلات قلبی و… مجاز به استفاده از داروی خوراکی و تزریقی نمی باشد .

    لیست بهترین جراح پروتز آلت در تهران و ایران


    دکتر سید امین میرصادقی

    از جراحان برتر و نخبه ی ارولوژی که دارای شهرت جهانی بوده و تنها متخصص ارولوژی در ایران است که مدال المپیاد زیست شناسی را در کارنامه ی خود دارند.
    ایشان نفر برتر پزشکی عمومی دانشگاه تهران بودند که با رتبه ی برتر وارد رشته ی جراحی ارولوژیِ در قطب ارولوژی ایران (دانشگاه شهید بهشتی تهران و بیمارستان لبافی نژاد) شدند .همچنین از نفرات برتر بورد جراحی ارولوژی در ایران و عضو انجمن ارولوژی آسیا و اروپا وعضو برتر انجمن نخبگان ایران میباشند .
    دکتر میرصادقی جزو پنج پزشک ایرانی بودند که به دلیل نخبگی موفق به گذراندن طرح پزشکی خود در بیمارستان بقیه الله تهران شده اند .
    انجام بیشترین جراحی های فوق تخصصی تعبیه پروتز آلت به جهت درمان مشکلات عدم نعوظ در ایران باعث شده که ایشان جزو برترین پزشکان ارولوژیست در خاورمیانه قرار گیرد و از این رو دکتر کریستوف لورنز مالک و موسس کمپانی مشهور تجهیزات پزشکی ZSI سوییس به جهت دیدار با ایشان در بهمن 99 به ایران آمده و در یکی از جراحی های پروتز آلت توسط دکتر میرصادقی در بیمارستان کسری تهران دستیار ایشان بوده اند.
    بر اساس نظر سنجی های انجام شده ٬ ایشان برترین پزشک جراح ارولوژی و جراحی پروستات و بهترین جراح پروتز آلت در ایران شناخته می شوند.

    آدرس مطب دکتر سید امین میرصادقی : تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان بخارست (احمد قصیر) ، کوچه دهم ، پلاک 11 ، طبقه اول ، واحد 3

    تلفن تماس دکتر سید امین میرصادقی : 021-28421441

    وب سایت دکتر سید امین میرصادقی : www.drmirsadeghi.com

    دکتر-میرصادقی
    دکتر سید امین میرصادقی

    دکتر عباس بصیری

    دکترعباس بصیری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی ٬ فلوشیپ جراحی درون و بین کلیه و ناباروری ، ایشان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فارغ التحصیل شدند.و از بزرگان و پزشکان به نام و قدیمی ارولوژی در ایران هستند . از اساتید ارولوژی دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد. که تحقیقات و مقاله های زیادی در حوزه ارولوژی نوشته اند .

    ادرس مطب دکتر عباس بصیری : استان تهران، شهر تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بیمارستان مهرگان، کوچه ی مهرگان، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه ی سوم، واحد ۱۴

    تلفن تماس دکتر عباس بصیری : ۸۸۶۶۵۲۱۶ (۰۲۱)

    عباس بصیری
    دکتر عباس بصیری

    دکتر ناصر سیم فروش

    متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری فوق تخصص سنگ کلیه ناباروری ناتوانی جنسی و بیماری های پروستات می باشد. فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از آمریکا می باشند. بعد از گذراندن دوره ی تخصص جراحی به ایران برگشته و در شهر یزد شروع به فعالیت کردنداند. پس از انقلاب به تهران آمده و در تهران به فعالیت خود ادامه دادند .

    آدرس مطب دکتر ناصر سیم فروش: تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان ۲، ساختمان امیر، پلاک ۵

    تلفن تماس دکتر ناصر سیم فروش : ۰۲۱۲۲۵۶۰۴۱۰

    دکتر ناصر سیم فروش
    دکتر ناصر سیم فروش

    اگر دنبال جراح مثانه خوب هستید پیشنهاد میکنم مقاله بهترین دکتر و جراح مثانه در تهران و ایران رو مطالعه کنید


    دکتر اکبر نور علیزاده

    آقای دکتر اکبر نورعلیزاده متخصص جراحی کلیه و مجاری ادرار،فلوشیپ اندویورولوژی و لاپاراسکوپی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشند. ایشان در سال ۱۳۵۱ در شهرستان میانه متولد شده. و در سال ۱۳۶۹ با کسب رتبه ۳۰ در کنکور سراسری در رشته پزشکی عمومی قبول شده اند. ایشان در سال ۱۳۷۶ فارغ التحصیل و در سال ۱۳۷۷ در رشته جراحی کلیه و مجاری ادرار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شدند. در سال ۱۳۸۲ با رتبه اول در گواهینامه تخصصی (پره بورد) و رتبه سوم در امتحان دانشنامه تخصصی (بورد) فارغ التحصیل شدند. در سال ۱۳۸۳ در دوره فلوشیپ رشته اندویورولوژی در بیمارستان شهید لبافی نژاد پذیرفته شده. و در سال ۱۳۸۴ پس از اتمام دوره به عنوان عضو هیئت علمی در این مرکز مشغول به خدمت می باشند.

    آدرس مطب دکتر اکبر نور علیزاده : پاسداران نبش بوستان سوم (چکشی) مجتمع سیمرغ طبقه 2 واحد 6

    شماره تماس دکتر اکبر نور علیزاده : ۲۲۷۶۵۵۰۱

    دکتر اکبر نور علیزاده
    دکتر اکبر نور علیزاده

    دکتر محمدرضا نوروزی

    آقای دکتر محمدرضا نوروزی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و فلوشیپ فوق تخصصی سرطان های دستگاه ادراری از آمریکا، از پزشکان حاذق مدافون می باشد. در صورت تمایل به مشاوره پزشکی با دکتر نوروزی به صورت آنلاین می توانید از اپلیکیشن مدافون استفاده کنید و در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ مورد نظر دستیابی پیدا کنید. دکتر محمد رضا نوروزی در بیمارستان امام خمینی و بیمارستان خاتم الانبیا مشغول به فعالیت هستند.

    آدرس مطب دکتر محمدرضا نوروزی : تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه شهید خسروی، شماره ۷۹، ساختمان پزشکان جامی

    شماره تماس دکتر محمدرضا نوروزی : ۸۸۳۳۱۹۱۷ ۴- ۸۸۶۳۲۳۳۳

    دکتر محمدرضا نوروزی
    دکتر محمدرضا نوروزی

    اگر تجربه مراجعه به پزشکان فوق را دارید در زیر همین مقاله برای ما ارسال کنید

    آیا پروتز قابل تشخیص است؟

    پس از جراحی پروتز جای زخم کوچکی روی انتهای آلت در محل اتصال به کیسه بیضه باقی می‌ماند، اما بعید است دیگران متوجه وجود پروتز بادی در آلت تناسلی بشوند.

    پروتز چقدر موثر است؟

    حدود 90 تا 95 درصد از پروتزهای بادی نعوظ‌هایی متناسب با نزدیکی را ایجاد می‌کنند. رضایت بیماران از پروتز بسیار بالا است و معمولاً 80 تا 90 درصد آقایان از نتایج رضایت دارند و خوشحال‌اند که این عمل را برای بهبود روابط جنسی انجام داده‌اند.

    آخرین به روز رسانی : یک شنبه 1401/11/2

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    5 دیدگاه در “بهترین جراح پروتز آلت در تهران و ایران + لیست 5 تایی

    1. علی رضا گفت:

      دکتر سید امین میرصادقی اینستاگرام شون رو میشه برام بفرستید ممنون میشم

    2. حسن گفت:

      من قبلا پیش دکتر میرصادقی برای درمان مثانه رفتم فوق العاده است رفتارشون و کارشون

    3. محمد گفت:

      عمل پروتز آلت چگونه است ؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *