وبلاگ آندرومید

درمان مشکلات اختلال انزال + 4 تا از بهترین پزشکان

درمان زود انزالی
  • اختلال انزال چیست ؟

    اختلالات انزالی به دو دسته تقسیم می شوند.
    دسته اول زود انزالی و یا انزال زودرس از ناتوانی جنسی مردان به شمار می‌رود که با خروج سریع آب منی رابطه جنسی پایان می‌یابد.
    دسته دوم دیر انزالی یا انزال طولانی است. در این حالت مدت زمان انزال بسیار بیشتر از حالت نرمال و طبیعی است .
    به طور کلی مشکلات و اختلالات انزالی عموما باعث نارضایتی شریک جنسی شده و به مرور زمان فرد را دچار سر خوردگی و افسردگس می کند .

    زود انزالی یا انزال زودرس چیست ؟

    انزال زودرس یا زود انزالی به حالتی گفته می شود که مرد تقریبا کنترلی روی مدت زمان انزال خود ندارد.در برخی موارد دیده شده فرد قبل از دخول یا در حین دخول اول به انزال می رسد .

    دیر انزالی یا انزال طولانی چیست ؟

    در این حالت بر خلاف حالت قبل مدت زمان انزال فرد بسیار طولانی تر از حالت طبیعی بوده به طوری که در برخی موارد اصلا فرد در زمان رابطه به انزال نرسیده و دچار آشفتگی و سر خوردگی می شود .

    مدت زمان طبیعی انزال !

    زمان نرمال رابطه زناشویی و انزال طبیعی در مردان بر اساس تحقیقات پزشکی حدود 3 تا 5 دقیقه است . اما باید توجه داشت برای به اندازه گیری این زمان باید حتما مرد زندگی جنسی فعال داشته باشد.
    زندگی جنسی فعال به حالتی گفته می شود که یک فرد به صورت مرتب در هفته یک یا دو بار رابطه جنسی با شریک جنسی ثابت خود داشته باشد و از شروع این رابطه حدود یک سال گذشته باشد . در این حالت به مردانی که انزال آنها کمتر از 3 دقیقه باشد دچار اختلال زود انزالی و بیشتر از 5 دقیقه باشد دچار دیر انزالی هستند .

    باید توجه داشت تک تک این عوامل می تواند بر مدت زمان انزال فرد تاثیر گذارد .

    در واقع انزال در تمام مردان در برابر زنان زودهنگام است اما تفاوت اصلی در توانایی کنترل این موضوع است. ناتوانی در کنترل غیرطبیعی است و نیاز به بررسی دارد.

    عوامل موثر در مدت زمان انزال !

    عوامل زیادی بر مدت زمان انزال در افراد تاثیر دارد ٬‌به عنوان مثال اگر فرد مدت زیادی رابطه ی جنسی نداشته باشد و یا زندگی جنسی فعالی نداشته باشد و یا بر اثر موارد تحریک کننده بسیار برانگیخته باشد ٬‌ممکن است سریع به انزال برسد . بر خلاف آن اگر فرد روابط جنسی زیادی داشته باشد میتواند اثر منفی بر مدت زمان انزال او داشته باشد و دچار دیر انزالی شود . از طرفی داشتن شریک جنسی ثابت بیش از یک سال برای مردان می تواند عامل دیر انزالی گردد.

    عوامل روانی دیگر چون استرس ٬‌فشار روانی و مشکلت و درگیری های ذهنی نیز میتواند بر نعوظ و مدت زمان انزال یک فرد اثر بگذارد .


    بیشتر بدانید : زگیل تناسلی چیست |علل، علائم، پیشگیری و درمان


    اختلال نعوظ و زود انزالی !

    یکی از مواردی که سبب بروز استرس و درگیری ذهنی مرد در زمان رابطه می شود اختلال نعوظ است.

    (عوامل مختلفی سبب بروز اختلال نعوظ در مردان میگردد. برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مقاله روش های درمان عدم نعوظ را مطالعه نمایید . )

    این استرس می تواند باعث بروز اختلال در مدت زمان انزال فرد شود.
    اما باید توجه داشت انزال توسط دستگاه تولید مثل (بیضه پروستات و …) با فرمان از مغز رخ میدهد . اما نعوظ توسط کپسول های داخل بدنه آلت ایجاد می شود. در نتیجه مشکل و اختلالت نعوظ به صورت فیزیکی نمیتواند عامل مشکلات انزال باشد اما در صورت ایجاد استرس می تواند بر تمرکز فرد در زمان رابطه تاثیر بگذارد و به این صورت فرد را دچار اختلال انزال کند .

    اثرات منفی زود انزالی بر رابطه زناشویی !

    همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، زود انزالی بر اعتماد به نفس مردان اثر می‌گذارد و آن را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین با توجه به این موضوع که مرد نمی‌تواند شریک جنسی خود را ارضا کند، این امر با عث بروز نارضایتی از زندگی زناشویی و دل سرد شدن مرد و زن از ادامه رابطه می‌شود. به همین دلیل درمان این بیماری نقش بسیار مهمی در پایداری رابطه زناشویی دارد.

    درمان زود انزالی توسط چه کسی انجام می شود !

    اول از همه با توجه به توضیحات بالا باید مشخص شود فرد دچار دیر انزالی و یا زود انزالی هست یا خیر. در صورت داشتن مشکلات و اختلال در انزال حتما باید به پزشک مربوطه مراجعه نموده و از مصرف دارو و مراجعه به افراد غیر متخصص مثل عطاری ها و توصیه اطرافیان بپرهیزید.

    درمان زود انزالی چگونه است ؟

    برای درمان زود انزالی ابتدا پزشک شرایط جسمی و روحی شما و زندگی جنسی شمارا برسی می کند . بر این اساس و با توجه به شرایط بدن شما ممکن است یک یا ترکیب چند دارو رار برای شما تجویز نماید این نسخه برای شما با فرد دیگر متفاوت است . به دلیل برخی عوارض احتمالی از مصرف داروی دیگران بدون تجویز پزشک خودداری کنید .
    باید توجه داشت در برخی موارد برای افراد با زندگی جنسی غیر فعال نیز میتوان این دارو هارا تجویز کرد .

    درمان زود انزالی و دیر انزالی با جراحی !

    در برخی از سایت های غیر پزشکی دیده شده که روش های تزریق ، استفاده از برخی پماد ها و جراحی برای درمان مشکلات انزال توصیه می شود اما همان طور که در بالا توضیح دادیم فرمان انزال توسط مغز صادر شده و هیچ یکی از روش های بالا برای درمان مشکلات انزال از نظر پزشکی معتبر نمی باشد .

    اختلال انزال

    درمان زود انزالی با داروهای عطاری ، روش های خانگی و مواد مخدر !

    تبلیغات زیادی برای داروهای گیاهی ، درمان های خانگی ، مواد مخدر و قرص های غیره داروخانه ای مثل وگادول و… وجود دارد که هیچ کدام مبنای علمی نداشته و اثرات منفی بسیار بیشتری به جای درمان دارد .


    در ادامه 4 تا از بهترین پزشکان ارولوژیست را معرفی کردیم .

    بهترین پزشک های درمان اختلالات انزال در ایران و تهران :


    دکتر سید امین میرصادقی

    از جراحان برتر و نخبه ی ارولوژی ( کلیه مجاری ادراری و تناسلی ، ناباروری ) که دارای شهرت جهانی هستند که دارای مدال المپیاد زیست شناسی می باشد.
    دکتر میرصادقی جزو نفرات برتر کنکور سراسری و فارق التحصیل با معدل برتر پزشک عمومی از دانشگاه تهران و دانجو برتر تخصص ارولوژی از دانشگاه شهید بهشتی تهران و بیمارستان لبافی نژاد (قطب ارولوژی ایران ) بوده است.
    از نفرات برتر بورد جراحی ارولوژی در ایران هستند که عضو انجمن ارولوژی آسیا و اروپا و عضو برتر انجمن نخبگان ایران میباشند .
    به دلیل شهرت جهانی دکتر کریستوف لورنز مالک و موسس کمپانی مشهور تجهیزات پزشکی ZSI سوییس به جهت دیدار با ایشان در بهمن ۹۹ به ایران آمده و در یکی از جراحی های پروتز آلت توسط دکتر میرصادقی در بیمارستان کسری تهران دستیار ایشان بوده اند.

    آدرس :
    تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان بیهقی ، کوچه دهم بیهقی ، پلاک 11 ، طبقه اول ، واحد 3

    تلفن تماس :
    021-28421441

    وب سایت :
    www.drmirsadeghi.com

    دکتر عباس بصیری

    دکترعباس بصیری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی ٬ فلوشیپ جراحی درون و بین کلیه و ناباروری ، ایشان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فارغ التحصیل شدند.و از بزرگان و پزشکان به نام و قدیمی ارولوژی در ایران هستند . از اساتید ارولوژی دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد. که تحقیقات و مقاله های زیادی در حوزه ارولوژی نوشته اند .

    ادرس مطب
    استان تهران، شهر تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بیمارستان مهرگان، کوچه ی مهرگان، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه ی سوم، واحد ۱۴

    تلفن تماس :
    ۸۸۶۶۵۲۱۶ (۰۲۱)

    دکتر ناصر سیم فروش

    متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری فوق تخصص سنگ کلیه ناباروری ناتوانی جنسی و بیماری های پروستات می باشد. فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از آمریکا می باشند. بعد از گذراندن دوره ی تخصص جراحی به ایران برگشته و در شهر یزد شروع به فعالیت کردنداند. پس از انقلاب به تهران آمده و در تهران به فعالیت خود ادامه دادند .

    آدرس مطب:
    تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان ۲، ساختمان امیر، پلاک ۵

    تلفن تماس:
    ۰۲۱۲۲۵۶۰۴۱۰

    دکتر حسن فرهمند

    متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری فوق تخصص سنگ کلیه ناباروری ناتوانی جنسی و بیماری های پروستات می باشد. فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از آمریکا می باشد که در بیمارستان فوق تخصصی کسری تهران فالعیت میکرد و از بهترین و قدیمی ترین و شناخته شده در ایران است .

    آدرس:
    استان تهران، شهر تهران، خیابان ستارخان، چهارراه خسرو، ساختمان الماس غرب، ورودی B، طبقه اول
    تلفن تماس :
    44275485 (021)

    آخرین به روز رسانی : سه شنبه 1401/10/13

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *