Survey list

بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی در تهران + لیست 5 تایی

زگیل تناسلی
  • زمان مطالعه : 11 minutes

    زگیل تناسلی چیست ؟

    زگیل تناسلی نوعی زائده ی پوستی است که بر روی  پوست ناحیه تناسلی ظاهر می شود. که در زبان انگلیسی با اصطلاح Genital Warts شناخته شده است و یکی از رایج ترین بیماری های جنسی می باشد که در بانوان و مردان به طور شایع دیده شده است اما برای زنان خطرناکتر است . زیرا برخی از این ویروس میتوانند سرطان دهانه رحم یا واژن را ایجاد کنند. انتخاب بهترین روش و پزشک برای درمان زگیل تناسلی از دغدغه های اصلی این بیماران می باشد.

     در ادامه مقاله به بررسی تمام این نکات می پردازیم :

    زگیل تناسلی چگونه تشخیص داده می شود ؟

    تشخیص زگیل تناسلی فقط توسط پزشک قابل تشخیص است و در برخی موارددر داخل واژن تشکیل شده که با چشم قابل دیدن نیستند .
    از طرفی برخی زائدات و عفونت های پوستی شباهت ظاهری زیادی با این بیماری دارند. از این رو بهترین و قطعی ترین روش تشخیص این بیماری معاینه توسط پزشک و انجام تست های آزمایشگاهی است.

    نمونه برداری زگیل تناسلی یا مقعدی :

    روش نمونه برداری که برای تشخیص این بیماری مورد استفاده قرار میگیرد،  نمونه برداری یا بیوپسی به برداشتن تکه ای کوچک از زائدات پوستی می باشد و برای بررسی به آزمایشگاه فرستاده می شود.

    تست پاپ اسمیر :

    تست پاپ اسمیر یکی از معروف ترین و دقیق ترین تست های تشخیصی برای بررسی سرطان های دستگاه تناسلی زنان و زگیل واژن است که احتمال وجود ویروس را مورد بررسی قرار میدهد. انجام سالیانه ی این تست به تمامی زنان بالای 35 سال توصیه می شود.
    در روش پاپ اسمیر با کمک دستگاهی به نام اسپکولوم دهانه ی رحم را باز می کنند و با کمک ابزار استریل و مخصوصی از دیواره های رحم و واژن نمونه برداری های کوچکی انجام می دهند و برای بررسی به آزمایشگاه ارسال می کنند. قابل توجه است که این تست فقط برای بانوان انجام میشود .


    پادکست درمان زگیل تناسلی

    علائم زگیل تناسلی :

    همانطور که در بالا گفتیم زگیل تناسلی از راه های دهانی و رابطه جنسی منتقل می شود. معمولا از زمان انتقال ویروس تا زمان ایجاد زگیل چندین هفته تا چندین سال ممکن است زمان ببرد برای همین اگر زمانی به زگیل مبتلا شدید دنبال علت ان نگردید زیرا مشخص نمیشود چه زمانی به ویروس این بیماری دچار شده اید. این ویروس با چشم غیر مسلح دیده نمیشود. همچنین ممکن است زائده های ایجاد شده شبیه گل کلم، صاف یا کمی زبر و حساس به لمس باشند. این بافت ها ممکن است به شکل یک خوشه زگیل یا فقط یک زگیل تنها ظاهر شوند.

    بعد از مبتلا شدن فرد به این بیماری علائمی به شرح زیرظاهر میشود .

    • خارش
    • خونریزی
    • سوزش
    • و…

    این علائم ممکن است، قبل از بروز زگیل نیز وجود داشته باشند. اما اگر زگیل ها گسترش پیدا کرده یا بزرگ تر شوند، این وضعیت میتواند ناراحت کننده یا دردناک باشد.

    بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی / آندرومید
    زگیل تناسلی

    آیا زگیل تناسلی واگیر دار است و راههای انتقال زگیل تناسلی چیست ؟

    یکی از سوالاتی که برای همه شما پیش می آید این است که ایا این ویروس واگیردار است یا خیر ؟ بله این ویروس واگیر دار است و راه های انتقال این بیماری از طریق تماس پوست فرد مبتلا با فرد سالم است که بیشتر از طریق رابطه جنسی منتقل می شود اما در موارد بسیار نادر دیده شده که از طریق استفاده از حوله های مشترک و یا استفاده از توالت فرنگی عمومی انجام اپیلاسیون در مراکز غیر بهداشتی ، لیزر موهای زائد و… منتقل شده است .
    همچنین این بیماری از طریق ارتباط دهانی نیز منتقل می شود .


    بیشتر بدانید : واریکوسل چیست و چه علائمی دارد؟


    درمان زگیل های تناسلی توسط بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی :

    ابتدا باید ویروس اچ پی وی را از زگیل تناسلی ( زائده ی پوستی ناشی از ویروس اچ پی وی ) جدا ببینیم به این معنی که زگیل تناسلی قابل درمان است اما ویروس خیر و فرد مبتلا تا اخر عمر ناقل ویروس بوده و ویروس در بدن او از بین نمی رود و همیشه امکان انتقال به فرد دیگر را دارد.
    قابل توجه است که تنها راه درمان زگیل کرایو یا فیرز کردن و در موارد شدید جراحی است . 

    پیشگیری:

    • واکسن
    • تنها راه جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی استفاده از واکسن اچ پی وی قبل از داشتن اولین رابطه ی جنسی است

    مناسب ترین سن برای تزرق واکسن گارادسیل چه سنی است ؟

    در کشور های خارج از ایران این سن را سن 12 سال علائم کرده اند اما در ایران گفته شده است که قبل از شروع اولین رابطه جنسی حتما این واکسن را تزریق کنید . تا دچار این بیماری نشوید و اگرحتی بعد از رابطه این موضوع را متوجه شدید و یا دچار بیماری هستید نیز میتوانید این واکسن را تزریق کنید و هیچگونه محدودیت سنی و ندارد . اما باید توجه داشت که واکسن درمان نبوده بلکه برای فردی که دچار زگیل شده است می تواند شدت و سرعت رشد بیماری را کاهش دهد.

    برای درمان زگیل تناسلی نیاز است به بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی مراجعه کنیم در ادامه لیست بهترین دکتر درمان زگیل با توجه به تجربه و نظرات بیماران برای شما تهیه شده است :

    لیست بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی در تهران و ایران


    دکتر سید امین میرصادقی

    از جراحان برتر و نخبه ی ارولوژی که دارای شهرت جهانی بوده و تنها متخصص ارولوژی در ایران است که مدال المپیاد زیست شناسی را در کارنامه ی خود دارند.
    ایشان نفر برتر پزشکی عمومی دانشگاه تهران بودند که با رتبه ی برتر وارد رشته ی جراحی ارولوژیِ در قطب ارولوژی ایران (دانشگاه شهید بهشتی تهران و بیمارستان لبافی نژاد) شدند .همچنین از نفرات برتر بورد جراحی ارولوژی در ایران و عضو انجمن ارولوژی آسیا و اروپا وعضو برتر انجمن نخبگان ایران میباشند .
    دکتر میرصادقی جزو پنج پزشک ایرانی بودند که به دلیل نخبگی موفق به گذراندن طرح پزشکی خود در بیمارستان بقیه الله تهران شده اند .
    انجام بیشترین جراحی های فوق تخصصی تعبیه پروتز آلت به جهت درمان مشکلات عدم نعوظ در ایران باعث شده که ایشان جزو برترین پزشکان ارولوژیست در خاورمیانه قرار گیرد و از این رو دکتر کریستوف لورنز مالک و موسس کمپانی مشهور تجهیزات پزشکی ZSI سوییس به جهت دیدار با ایشان در بهمن 99 به ایران آمده و در یکی از جراحی های پروتز آلت توسط دکتر میرصادقی در بیمارستان کسری تهران دستیار ایشان بوده اند.
    بر اساس نظر سنجی های انجام شده ٬ ایشان برترین پزشک جراح ارولوژی و جراحی پروستات و بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی در ایران شناخته می شوند.

    آدرس مطب دکتر سید امین میرصادقی : تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان بخارست (احمد قصیر) ، کوچه دهم ، پلاک 11 ، طبقه اول ، واحد 3

    تلفن تماس دکتر سید امین میرصادقی : 021-28421441

    وب سایت دکتر سید امین میرصادقی : www.drmirsadeghi.com

    دکتر-میرصادقی
    دکتر سید امین میرصادقی

    دکتر عباس بصیری

    دکترعباس بصیری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی ٬ فلوشیپ جراحی درون و بین کلیه و ناباروری ، ایشان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فارغ التحصیل شدند.و از بزرگان و پزشکان به نام و قدیمی ارولوژی در ایران هستند . از اساتید ارولوژی دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد. که تحقیقات و مقاله های زیادی در حوزه ارولوژی نوشته اند .

    ادرس مطب دکتر عباس بصیری : استان تهران، شهر تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بیمارستان مهرگان، کوچه ی مهرگان، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه ی سوم، واحد ۱۴

    تلفن تماس دکتر عباس بصیری : ۸۸۶۶۵۲۱۶ (۰۲۱)

    عباس بصیری
    دکتر عباس بصیری

    دکتر ناصر سیم فروش

    متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری فوق تخصص سنگ کلیه ناباروری ناتوانی جنسی و بیماری های پروستات می باشد. فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از آمریکا می باشند. بعد از گذراندن دوره ی تخصص جراحی به ایران برگشته و در شهر یزد شروع به فعالیت کردنداند. پس از انقلاب به تهران آمده و در تهران به فعالیت خود ادامه دادند .

    آدرس مطب دکتر ناصر سیم فروش: تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان ۲، ساختمان امیر، پلاک ۵

    تلفن تماس دکتر ناصر سیم فروش : ۰۲۱۲۲۵۶۰۴۱۰

    دکتر ناصر سیم فروش
    دکتر ناصر سیم فروش

    دکتر اکبر نور علیزاده

    آقای دکتر اکبر نورعلیزاده متخصص جراحی کلیه و مجاری ادرار،فلوشیپ اندویورولوژی و لاپاراسکوپی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشند. ایشان در سال ۱۳۵۱ در شهرستان میانه متولد شده. و در سال ۱۳۶۹ با کسب رتبه ۳۰ در کنکور سراسری در رشته پزشکی عمومی قبول شده اند. ایشان در سال ۱۳۷۶ فارغ التحصیل و در سال ۱۳۷۷ در رشته جراحی کلیه و مجاری ادرار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شدند. در سال ۱۳۸۲ با رتبه اول در گواهینامه تخصصی (پره بورد) و رتبه سوم در امتحان دانشنامه تخصصی (بورد) فارغ التحصیل شدند. در سال ۱۳۸۳ در دوره فلوشیپ رشته اندویورولوژی در بیمارستان شهید لبافی نژاد پذیرفته شده. و در سال ۱۳۸۴ پس از اتمام دوره به عنوان عضو هیئت علمی در این مرکز مشغول به خدمت می باشند.

    آدرس مطب دکتر اکبر نور علیزاده : پاسداران نبش بوستان سوم (چکشی) مجتمع سیمرغ طبقه 2 واحد 6

    شماره تماس دکتر اکبر نور علیزاده : ۲۲۷۶۵۵۰۱

    دکتر اکبر نور علیزاده
    دکتر اکبر نور علیزاده

    دکتر محمدرضا نوروزی

    آقای دکتر محمدرضا نوروزی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و فلوشیپ فوق تخصصی سرطان های دستگاه ادراری از آمریکا، از پزشکان حاذق مدافون می باشد. در صورت تمایل به مشاوره پزشکی با دکتر نوروزی به صورت آنلاین می توانید از اپلیکیشن مدافون استفاده کنید و در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ مورد نظر دستیابی پیدا کنید. دکتر محمد رضا نوروزی در بیمارستان امام خمینی و بیمارستان خاتم الانبیا مشغول به فعالیت هستند.

    آدرس مطب دکتر محمدرضا نوروزی : تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه شهید خسروی، شماره ۷۹، ساختمان پزشکان جامی

    شماره تماس دکتر محمدرضا نوروزی : ۸۸۳۳۱۹۱۷ ۴- ۸۸۶۳۲۳۳۳

    دکتر محمدرضا نوروزی
    دکتر محمدرضا نوروزی

    ( لطفا بعد از مراجعه به پزشکان بالا نظرات خود را برای ما در زیر همین مقاله ارسال کنید )

    آخرین به روز رسانی : یک شنبه 1401/11/23

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    2 دیدگاه در “بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی در تهران + لیست 5 تایی

    1. محمد جواد گفت:

      سلام ممنونم از لیست خوبتون ممنون میشم لیست بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی در شیراز هم قرار بدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *